Kui tahan, siis teen!

Teised teevad, tahan teha mina ka. Teised blogivad, tahan blogida mina ka. Tahan blogida kõigile lugemiseks, aga kui teisi ei huvita, siis endal ikka kunagi hea tagant järgi vaadata.

Alustan algusest. Oma 23 eluaasta jooksul olen saavutanud nii mõndagi:

  • 3 kuud olnud ema imearmsale Kaurile

  • 3,5 aastat olnud kaaslane kallile mehele 
  • 1 aasta olnud perenaine natuke omamoodi Ellile

  • lõpetanud põhikooli, gümnaasiumi ja kõrgkooli õe erialal.


Blogi konkreetselt liigitada ei oskagi. Ilmselt hakkan kirjutama elust-olust ja sellest, millest tuju tuleb.
Hetkel olen kodune, kasvatan beebit, koera ning küülik on meil ka! Septembrist, mis on juba kohe-kohe, hakkan käima ka uuesti koolis - erialakoolitus, terviseõendus. Eks näis kuidas ja kas on üldse võimalik beebi kõrvalt koolis käia. Aga selle pärast ma väga ei põe. Kuna põhieriala on omandatud, ei ole hullu, kui see projekt pooleli peaks jääma. Kooli ajal hakkab Kauri hoidma minu emps, seega tean, et minu beebi veedab aega turvaliselt oma vanaemaga. Eks kuidas täpsemalt meie elukorraldus sel perioodil toimuma hakkab, selgub siis kui kooli minek käes on.
Varasemalt olen koolis käies püüdnud ka tööl käia. Alustasin trepikodade ja autokooli koristamisega, kõrgkooli ajal sain juba haiglatööd proovida. Ühel suvel töötasin abiõena Põlva haiglas, enne sünnituspuhkusele jäämist 1 aasta ja 2 kuud Jõgeva haiglas.
Konkreetseid hobisid mul ei ole, sest mulle tundub, et ma ei oska oma aega piisavalt hästi planeerida, et mul oleks aega mõne asjaga põhjalikumalt tegeleda. Mulle meeldib aeg-ajalt pildistada, nii inimesi kui loodust. Kaameraks on mul Nikon D7000, kuid aastate jooksul pole ma suutnud selle kasutamist põhjalikult selgeks õppida. Sügisesel perioodil harrastan jahil käimist. Sel aastal ei teagi kas saab ka mõnda jahti minna või mitte, eks näis kuidas ja kas beebiga saab. Lisaks meeldivad mulle väga loomad, eriti koerad. Enne rasedust harrastasin aeg-ajalt ka tervislikku toitumist ja trennis käimist, eks see periood tuleb ka jälle varsti peale :D
Varasemalt elasin Tartus, nüüdseks mitmeid aastaid elame Tartust 25 km kaugusel väikses külakeses oma 4-toalises korteris. Tulevikus näeme elukaaslasega end elamas kindlasti oma majas/talus, korterielu on meie jaoks IGAV! Aga praegu on see ka väga hea. Ei pea linnas kallist üüri ega pangalaenu maksma, lisaks on meil korteris omajagu ruumi, igal ühel oma tuba :)

Hetkel ma ei oskagi midagi rohkem tutvustavat siia kirja panna. Laupäeva õhtu jätkub teleka vaatamisega ja sööömisega, sest esmaspäev on veel kaugel ja ESMASPÄEVAST hakkan tervislikult toituma :D




Jällelugemiseni

Janely

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Beebiga V Spaas

Mu beebi sünnilugu

Raha kogumine ja väikse lisaraha teenimine