Beebiasjad Aliexpressist

Aliexpressi avastasin enda jaoks juba mitmeid-mitmeid aastaid tagasi. Olen sealt tellinud igasuguseid asju alustades juukseklambritest ja lõpetades vannitoa vaibaga. Viimasel ajal on peamine kaup mõeldud siiski mu beebile. Teen väikse ülevaate piltidega, millised on tooted tootepiltidel ja millised tegelikkuses. Ma ise ütlen, et suurema osa asjade kvaliteedi ja välimusega olen ma rahul olnud, kuid esineb ka muidugi päris jama kaupa. Üldjuhul valin soodsamad tooted, kuna siis ei ole meel kurb kui mingi jamps kohale tuleb.

Pildid - vasakul Aliexpressi tootepilt, paremal reaalne foto. 




Nende valgete papude hind oli ainult 1.65€ !!



Need ülemised papud olid küll päris korralik pettumus. Hinnaks oli 2.80€, seega suur kaotus pole. Aga no see vasakpoolne on ikka tase, eriti kõver ja vildakas :D Ja siin pildil tunduvad ka nad veel üpris normaalsed, aga reaalselt laiad ja lapergused. 



Nahkhiirtega tennised on küll täpselt samasugused nagu lubatud :) Lapsel mõnusad ja kerged jalas. Hind oli neil 3.60€. 



 






See tudukombe on mõnus pehme. Pildi tegemise hetkel olin meie oma juba mitu-mitu korda pesnud, ikka heas korras. Hind 6.50€. 





See triibuline komplekt samuti samasugune nagu olema pidi. Materjal on mõnus, pehme. Hind 5.80€. 








See komplekt on nii ja naa. Püksid on laiad ja müts on seda riidesuurust kandvale lapsele kindlasti suur. Hind 6.80€. 











Eks nende Hiinast tellitud asjadega nii olegi, et kunagi ette ei tea, mis tegelikult kohale tuleb. Võrreldes varasemaga, olen nüüd targem, vaatan alati tagasisidest inimeste enda tehtud pilte toodetest ning kui neid pole, siis pigem jätan selle toote ostmata. Aga mõnikord võib väikse summa eest saada väga armsaid ja mõnusaid asju :)

Ja mis kõige toredam asi aliexpressist tellimise puhul - alati on mida oodata ning pakki kätte saades üllatusmoment, et mis see nüüd kohale jõudis :) 



Jällelugemiseni

Janely





Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Beebiga V Spaas

Mu beebi sünnilugu

Raha kogumine ja väikse lisaraha teenimine